28 Mart 2014 Cuma

Avon Naturals Balm İncelemesi


Herkese merhaba, 
Bugün yine şu yazımda paylaştığım ürünlerden biriyle devam etmek istedim.

Ürünümüzün adı "Avon Naturals Balsam" 

Ne işe yarar? 
Ürünümüz eller, dudaklar, dirsek gibi kuru bölgelerimizi nemlendirmeyi vaad ediyor. 
Ve bu konuda başarılı diyebilirim. Ben genelde dudağım için kullanıyorum ancak bazen kuruduğunu hissettiğim ellerime ve dirseklerime de sürebiliyorum. Kendisinden çok memnunum. Bittikçe alınabilecek ürünlerden. Aynı tarz bir ürün Oriflame markasında da var. O ürünün yapısı Avon'unkine göre daha yumuşak. Avon çok az daha yoğun oluşuyla bence daha kullanışlı bir yapıda. 

Kötü bir yanı varsa o da; 
Tabii ki ambalajı.
Malum böyle ambalajlar pek hijyenik olmuyor. Tüplü bir ambalajda olsaydı harika olurdu. 

Şu an Avon'da iki çeşidi var. 
-Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm
-Balmumu İçeren Balm

İkisi de yapısı itibariyle benzer nemlendiricilikte. Bu tarz ufak ürünler çantamızda taşımak için de ideal.
Fiyatı ise ortalama 5 lira diyebilirim. Fiyatına göre başarılı bulduğum bir ürün.

Hoşçakalın

4 yorum:

  1. Bende bunu kullandım şeftalilisini çok memnunum evet ambalajlanması çok kötü hiç hijyenik değil.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende de suan seftalisi var. Gercekten kuruluga cok etkili fakat ambalaj gercekten cok kötü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısın malesef.. keşke stik şeklinde olsaydı ya da tüp halini de severdik:))

      Sil