6 Nisan 2014 Pazar

Deriza.com ile Blogger Yarışması #derizaileblogla

Merhaba, deriza.com'un düzenlediği ödüllü blog yarışmasını öğrendim ve yarışmaya katılmaya karar verdim. Öncelikle yarışmaya katılıp, yarışma kurallarını yerine getiren herkes kazanıyor. 
Deriza hakkında biraz bilgilenelim;

Deriza.com 2011 yılında Deri Mühendisleri tarafından altyapı çalışmalarına başlanmış ve 2012 son çeyreğinde beta yayınına başlayan; deri ürünleri satışı yapan bir online markadır. Deriza.Com' da özgün tasarımlı il işçiliği ile üretilen deri mont, deri ceket, deri çanta, deri ayakkabı, deri cüzdan başta olmak üzere bir çok deri ürünleri ve aksesuarlarını uygun fiyata bulabilirsiniz. 

Siteyi dolaştığımda birbirinden güzel bir çok deri çanta, deri ayakkabı ve deri aksesuarlarla karşılaştım. 
Yarışmaya katılacağım ürün tanıtımında deri bayan çantası tanıtmaya karar verdim. Çanta sevmeyen
 kadın yok diyebiliriz. Deri bayan çantalarında doğanın renklerinin ve görüntüsünün deri ile birleşiminin çantalara yansımasıyla oluşan bir şıklık söz konusu... Biz kadınlar, çanta tutkunları olarak gardrobumuzda çantalarımız için büyük bir yer ayırmaya bayılırız. Söz konusu deri çantalar ise hepimiz büyük bir dikkat ile çantalarımızın bakımı, düzeni ile özenle ilgileniriz. Deri bayan çantaları, hem şık hem de kullanışlı olmalı. Günümüzde üretilen deri çantalarda telefonlarımızı, anahtarlarımızı koyabilmemiz için cep ve fermuarlı kısımlar yer almaktadır. Deriza.com'u ziyaret ettiğimde sitede yer alan çantaların da fermuarlı cep
 bölümlerinin bulunduğunu gördüm. Sitede yer alan ürünleri çok beğendim ve bir ürünü tanıtmaya 
karar verdim. Tanıtacağım ürün adı Dublin Kırık Beyaz Deri Çanta.


Dublin çanta modelleri çok şık bir görünüme sahip. Hakiki dana derisinden üretilen çanta çok zarif düşünülüp tasarlanmış. Deriza.com'da da yazdığına göre birinci sınıf kaliteli derilerden ve el işçiliği kullanılarak üretilmiştir. Çantada fermuarlı bir bölüm de var. Ben böyle bölümleri olan çantaları severek kullanıyorum. Ayrıca Dublin çantanın iki yıl da garanti süresi bulunmakta. Hakiki deriden imal edilen bu çantayı ister kendinize satın alabilirsiniz, ister sevdiklerinize hediye olarak alabilirsiniz. 

Not: Yarışma hakkında detaylı bilgi almak ve yarışmaya katılmak için : 
http://deristyle.com/blog/deriza-sponsorlugunda-blogculara-ozel-odullu-yarisma-derizaileblogla/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder