30 Mayıs 2014 Cuma

İndirim Kuponunuz Benden !

Herkese merhaba, 
Aksesuarları çok seven biriyim. Sizlerle ürünlerini çok beğeneceğiniz Born Pretty Store'un indirim kuponunu paylaşmak istiyorum.  



İndirim kupon kodumuz KPET10. Beğendiğiniz ürünleri seçip sepetinize atıyorsunuz. Ardından indirim kodunuzu yazıyorsunuz. Ve %10 indirimle ürünlerinizi alıyorsunuz.

Bakalım sitede neler varmış?









Bu linklere tıklamayı ve ürünlere göz atmayı unutmayın :)
Kalpli bileklikler,  birbirinden renkli yüzükler,  incili ve taşlı şahmeranlar,  7 parçalık eklem ve tırnak yüzüğü seti,  melek kanadı şeklindeki yüzük,  birbirinden şık bileklikler,  renkli ve şık bir çift küpe,  tam yazlık mavi bir bileklik,  vintage güneş gözlükleri ve üç boyutlu tırnak aksesuarlarına bayıldım.

Birbirinden güzel ürünler bulunan bu harika siteden alışveriş yapmamak elden değil. Üstelik fiyatları da gayet uygun. Üstüne bir de ekstra %50 indirimli alırsanız sizin için çok avantajlı bir alışveriş olacak. Benim ürünlerim de yakında elimde olacak. Geldikleri zaman sizlerle paylaşacağım. 

Hoşçakalın, keyifli alışverişler.

2 yorum:

  1. melek kanatlı yüzüğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim, daha fazlasını görmek için siteyi mutlaka ziyaret etmelisin :)

      Sil