28 Mart 2015 Cumartesi

Telefon bahtsızlığı derken?

Merhabalar sevgili okuyucularım,

Konumuz başlıktan da anlaşılacağı üzere telefonum ile ilgili yaşadığım aksilikler...
Şu sıralar peşimden kötü ruhlar mı geliyor, bazıları negatif enerjilerinin tümünü bana mı gönderiyor bilemedim. 

Gelelim konumuza, kullandığım telefon modeli; " Sony Xperia Z2 " 

27 Ocak tarihinde güzelim telefonumu sakarlığım nedeniyle düşürüyorum. Arka kapağı çatlıyor. Ancak çatlama derken ufak bir şey sanmayın, çatır çutur dağıldı diyeyim de anlayın. Minik minik  cam parçalar elime geliyordu...

Önce servise gönderdim tabii 22 gün sonra telefonum yapılmadan bana aynı şekilde geri döndü. Çünkü kullanıcı hatası denip ücret karşılığı yapılacağı söylendi ve telefonu aldığım mağazanın müdürü ise ücret ödemeye gerek kalmayacağını söyleyip telefonu Cepkask'a gönderdi.

Cepkask ise telefonu gecikmeli gönderim nedeni ile reddettiği için telefon iki hafta ardından kırık dökük şekilde geri geldi. 

Mağaza müdürü telefonu tekrar teleservise gönderdikten sonra ücreti paşa paşa yatırdım ve telefonuma sonunda kavuştum.

Evet arkadaşlar konuyu özetle anlattım. Buradan direk anafikre ulaşıyoruz.

Telefon alırken kaskosunu yaptırdıysanız servisle falan uğraşmayın direk kaskoya gönderin derim.

 Deneyimsiz mağaza müdürüne güvenip yok "Kaskosu bozulmasın.", "Daha büyük bir şey olursa o zaman kaskoyu kullanırız." gibi sözlerine inanmasaydım direk kaskoya gönderseydim 7 haftalık bir süreci telefonsuz geçirmezdim. 

Üstüne bir de tüm fotoğraflarımdan oldum. Nasıl mı? 

Mağaza müdürü, telefonu ilk götürdüğümde fotoğraf, video ve ses kayıtlarımı yedeklemek için 16 GB'lık bir hafıza kartı takıp tüm verileri hafıza kartına kayıt ettiğini söyledi. Bende kendilerine güvenerek hafıza kartını aldım. Telefonum geri geldiğinde hafıza kartını taktığımda bir de baktım ki ne göreyim?

Bomboş bir SD kart !

Aksilik üstüne aksilik... Ama bu süreçte telefonumun kıymetini çok iyi anladım. :) Artık düşürmemek için ekstra çaba gösteriyorum.

Sağlam telefonlu, huzurlu günler dilerim...

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun tatlım benimde en sinir olduğum şey satarken öyle güzel ilgi gösteriyorlar sonrasında hiç ilgilenmiyorlar yada bizi çok uğraştırıyorlar ben samsung kullanıyorum ve iki kere format atmak zorunda kaldım bütün bilgilerin gitmesi ne demek çok iyi biliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim için de en önemli şeyler arasında geliyor cektiğimiz fotoğraflarımız, paylaşacagımız bilgiler... Aman artık deneyimliyim çok dikkat edeceğim 😉

      Sil
    2. Bizim için de en önemli şeyler arasında geliyor cektiğimiz fotoğraflarımız, paylaşacagımız bilgiler... Aman artık deneyimliyim çok dikkat edeceğim 😉

      Sil
  2. Çok geçmis olsun bende 4 yıl once aynı seyi yaşamıstım ancak nokia idi.ustune 2 tel degistirdim tabi ama yinede o olayları unutmuyorum bende 5 hafta telefonsuz kalmıstım kullanıcı hatası dendi ucret istendi falan filan.kasko her zaman daha iyi çozum.bende bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil