23 Eylül 2016 Cuma

Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude 93

Maybelline Color Tattoo'ların mat serisinden "Creme de Nude" rengini yorumlama zamanımın geldiğini düşünüyorum. 


Açıkçası ilk denemede başarısız bir sonuç elde etmiştim. Göz kapağımın katlanma bölgesinde birikmeyle beraber çizgilenmeler yapmıştı. Fakat ikinci denemede çok daha başarılı bir sonuç aldım.



İlk uygulamadaki hatam ürünü fazla miktarda alarak göz kapağıma uygulamaktı. Yani bu ürünü kullanırken dikkat etmeniz gereken şey; az miktarda ürünü kademe kademe göz kapağınıza yaymanız.


Yumuşacık yapısı var ve rengini gayet iyi veriyor. Ben bu farı tek renk olarak uyguladığımda altına baz kullanmıyorum ve böyle de kalıcılığını beğendim. Eyeliner ve rimel ile çok doğal ve şık bir makyaj ortaya çıkıyor. Sabah yaptığım göz makyajı akşama kadar akma ve çizgilenme yapmadı.


Ayrıca baz olarak kullanmayı da sevdim. Göz kapağındaki renkleri eşitlemede gayet başarılı bir sonuç veriyor. Üzerine gölgeli bir makyaj yaptığımda sabitlemede çok başarılı bir far oldu. Muhtemelen bir süre elimden düşmeyecek bir ürün.

Çeşitli mağazalardan 15-20 lira civarı bir fiyata satın alabilirsiniz.

Sevgiler

6 yorum:

  1. Merhaba, farklı renklerini ben de kullanmıştım ancak benim için fazla sedefliydiler.
    Bu arada ben de tekrar yazmaya başladım, bloguma seni de beklerim, sevgiyle kal :) sargitaderki.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mat serisini deneyebilirsin, çok güzel sabitleniyor. Hemen bakıyorum bloguna tekrar hoşgeldin diyeyim o zaman :)

      Sil
    2. Sıcak karşılaman için teşekkür ederim. Bu mat seri senin sayende gözüme çarpmış oldu, hoş bir rengini mutlaka deneyeceğim :)

      Sil
  2. göz kapağını eşitlemek için çok güzelmiş, diğer renkleri çok simli, mat olması güzel

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü bulamayan tek insan olarak tarihe geçeceğim sanırım :) Bu arada bi kaç kişiden bu renk için iyi yorumlar almadım. Diğer bronz renkleri gibi değil denmişti yapısı. Senin yorumu görünce yeniden aklıma düştü. İnşallah bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Benim kendi deneyimlerime göre gerçekten çok başarılı bir ürün, tabi cilt yapısı ve yaşanılan şehrin sıcaklık-nem gibi değerlerine göre ürünün kullanışlılığı değişiyor olabilir. Memnun kalınmadıysa nedenini de merak ettim açıkçası. Umarım sen de kısa sürede bu rengi de bulup deneme şansı yakalayabilirsin canım.

      Sil