19 Şubat 2014 Çarşamba

Eğlenceli Mim

   Herkese merhaba. Sevgili Mehtap beni mimlemiş. Ona buradan çok teşekkür ediyorum. Ve hemen bu güzel mimi cevaplandırıyorum.

1-İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
Makyaja 10 yaşında başladım. Avon'un çocuklar için pembe bir çanta içinde makyaj seti vardı. O zamanlar anneme zorla onu aldırmıştım. Ancak gerçek anlamıyla makyaja 15 yaşımda başladım.


2-Aldığın ilk makyaj malzemesi nedir?
Avondan aldırdığım pembeli seti saymazsak, Golden Rose'dan aldığım kapatıcı ve Flormar göz kalemi diyebiliriz.

3-En sevdiğin renk nedir?
En sevdiğim renk toz pembe. Giyside, ojede, kırtasiye malzemelerinde en çok tercih ettiğim renktir:)

4-Stilini nasıl tanımlarsın?
Her zaman sadelikten yanayım. Fazla taşlı şeylerden uzak dururum. Sade ve şık olmak isterim.

5-En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza nedir?
Mango, Koton ve Gratis

6-Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?
Tam hatırlayamıyorum ancak 6-7 yıl önce yaklaşık 150-200 $'lık bir kaban almıştım. O zamanlar çok pahalı olan o kabanı nedense "Alalım annecim, alalım" diye tutturmuştum:)

7-Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünü hangisidir?
Çok fazla memnun kaldığım ürün var ancak hiç vazgeçemeyeceğimi düşündüğüm ürün Bella Pierre Mineral Fondöten.

8-Cilt tipin nedir?
Kuruya Dönük Karma diyebiliriz.

9-Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?
Ben ihtiyacım oldukça, elimdeki ürün bittikçe almayı tercih ediyorum. Öyle belirli bir limit yok bende. Bazı aylar 10 lira iken bazı aylar 100 lira olabilir.

10-En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası hangisidir?
Gratis. Hem ulaşımım çok kolay hem de sık sık indirimleri olan bir mağaza:)

11-Severek takip ettiğin yabancı blog/vlog var mı?
Missglamorazzi, emilynoel83 takip ettiğim yabancı youtuberlardan. Blog yazarlarından da Terri var.

12-Makyajda favori markan hangisi?
Her üründe farklı favori markalarım var. Tek marka vereceksem Maybelline diyebilirim.

13-Bakım rutinin nasıldır?
Böyle çat diye sorulacak-cevaplanacak bir soru değil ki bu şimdi. Kısaca bahsedeceksem; her sabah akşam La Roche Posay Toleriane Ultra ile cildimi nemlendiririm. Haftada bir cildimi yıpratmayacak şekilde Loreal Perfect Clean ile peeling uygularım. Gün içerisinde sık sık dudağımı nemlendiririm. Ayrıca haftada bir de maske uygulamaya çalışırım.

   Umarım okurken sıkmamışımdır sizleri ve beğenmişsinizdir. Benim mimlediğim kişi ise Miss Poine :)

   Hoşçakalın

4 yorum:

  1. Fondöteni merak ettim doğrusu. Ay bende en fazla parayı kabana vermiştim :)))))) En kısa zaman da yazıyı hazırlayıp yayınlayacağım teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten başarılı bir fondöten. Ben kapatıcı fırçasına alıp kapatıcı olarak da sık sık kullanıyorum. 36 aylık da ömrü var. Yani bitmeden çöpe atılacak bir ürün de değil bozulması için uzun bir süre gerekli. Rica ederim:)

      Sil
  2. Makyaj yapmaya çok erken başlamışsın canım favori markana katılmamak elde değil hem uygun fiyatlı hem de yüksek performanslı ürünleri var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sormayın onu. Küçükken o çocuklar için kataloga konan o ürünleri görür görmez aldırmıştım anneme. Kokoşluk biraz ama ben çocuğuma izin vermem herhalde:). Teşekkür ederim. Bella Pierre'in daha çok şubeleri olsa yakınlarda çok da mutlu oluruz hani:)

      Sil