28 Şubat 2014 Cuma

La Roche Posay Toleriane Ultra

   Herkese merhaba,

   Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve herkese tavsiye edebileceğim bir üründen bahsetmek istiyorum. La Roche Posay'den Toleriane Ultra benim kurtarıcı meleğim. Cildim çok hassas olduğu için her ürünü kullanamıyorum. Zaten kullansam da mutlaka bir sorun yaratıyor. Dermatologum bu kremi verdiğinden beri başka bir ürüne ihtiyaç duymuyorum. Harika nemlendirdiği ve cildimde hiç bir sorun yaratmadığı için bu ürünü çok seviyorum.

   Elimdeki ürün bitti sayılır. Zaten pompalı şişenin kapağını da kaybettim. Normalde çıkan bir kapak değildi ben içerisinde kalan ürün çıkmayınca hızlıca bastırdım ve haliyle kapak kırıldı :)
 Ambalajı çok kullanışlı ve oldukça hijyenik. Şişenin içerisinde havası alınmış poşet gibi bir ambalaj var. Krem de bu poşetin içerisinde ve kullandıkça poşet büzülüyor. Bu pompalı şişenin kapağı da kilitlenebiliyordu. Tabii kapağı artık sizlere ömür :) İkinci fotoğrafta da içinde kalan o azıcık miktarı görebilirsiniz.

   Hassas ve en ufak şeyde kızarıklık gibi sorunlar gösteren sinir bozucu bir cilt tipiniz varsa size bu harika kremi öneririm. Ürün şu sıralar Turuncukasa'da indirimde ve 42 liraya geliyor. Ayrıca yetkili eczanelerden de temin edebilirsiniz. Normal fiyatı 60 lira civarı.

   Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder